PÄminner om julfesten nu pÄ lördag. Markera gÀrna i facebooks-eventet om ni planerar att komma.
För att synka lite (jag la in det i event-diskussionen ocksÄ) sÄ tar jag med mig prinskorv till "julbordet" som vanligt.
FrÄn kalendariet:
14/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill dricka. FrĂ„n klockan 17.00 hos Magnus och Maria, Stora Torvinge 1 (nĂ€rmaste busshĂ„llplats FĂ„gelögatan. Sedan 6 minuters promenad. FrĂ„n busshĂ„llplatsen gĂ„ tillbaka och svĂ€ng sedan höger in pĂ„ FĂ„gelögatan, gĂ„ denna gata tills den tar slut. SvĂ€ng höger in pĂ„ Finnögatan och sedan höger upp mot huset.). Som vanligt kommer vi köpa in skinka, ost, senap och bröd och detta kommer finnas frĂ„n 18. Ănskas annat att Ă€ta sĂ„ ta med sjĂ€lv.
/Tommy