Subject: SV: bokning av romerskt bad
From: "Medley Linkopings sim- och sporthall" <[email-masked]>
To: Linda Linné <[email-masked]>
Date: Sat, 18 Jul 2009 13:58:24 +0200

Hej Linda

För att boka Romerska badet måste man kontakta Anita Nilsson 0704-22 06 45.

Hon har semester nu och kommer tillbaka vecka 31.

Eftersom Romerska avdelningen har varit stängd hela sommaren och fortfarande är så tror jag inte det är några problem för er att boka 22/8.
Däremot är det öppet för allmänheter till 18:00 på lördagar därför tror jag ni får skjuta fram er tid en timme, alltså 18.00-20.00.

Med vänlig hälsning

Simhallen Therese

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Linda Linné [mailto:[email-masked]] 
Skickat: den 18 juli 2009 10:36
Till: Medley Linkopings sim- och sporthall
Ämne: bokning av romerskt bad

Hej!

Har försökt att nå er i ca två veckors tid för att höra om det är 
möjligt att boka det romerska badet lördagen 22/8 men kommer inte fram 
så jag hoppas att det är lättare att nå er så här!

Är i så fall intresserad av att boka badet i 2 timmar (är det så att man 
måste vara fler än 10 personer för att boka?). Jag tror att vi kommer 
att vara så många men kan ej säga helt säkert. Skulle passa bra mellan 
17.00-19.00.

Vänliga hälsningar

Linda Linné