[Mattricks] Bekräfta betalning hurtigst möjligt

Betalning info at news.best-deals-direct.com
Fri Sep 15 15:52:16 CEST 2017

Bitcoin stiger till rekordnivå, över 34000 SEK.

1Bitcoin = 34885 SEK

Image(http://news.better-deals-online.com/5402/eyJpZENsaSI6IjI1NzMiLCJpZENhbXAiOjI3OTMwODMsImNvZCI6MTU2MTc4MTQ0LCJjYXQiOiIiLCJjbnQiOiJTV0UiLCJsaXN0IjoibGlzdF9TRTFfQmF0Y2hfTWF5MTciLCJlbWFpbCI6Im1hdHRyaWNrc0BsaXN0cy5seXNhdG9yLmxpdS5zZSJ9)

Grattis

Vårt nya Bitcoin-program inbjuder dig idag så att du också kan vara en del av denna våg.

För att välkomna dig, lade vi till (1) full Bitcoin till ditt konto.

TA MIG TILL MITT KONTO(http://news.better-deals-online.com/5592/eyJpZENsaSI6IjI1NzMiLCJpZENhbXAiOjI3OTMwODMsImNvZCI6MTU2MTc4MTQ1LCJjYXQiOiIiLCJjbnQiOiJTV0UiLCJsaXN0IjoibGlzdF9TRTFfQmF0Y2hfTWF5MTciLCJlbWFpbCI6Im1hdHRyaWNrc0BsaXN0cy5seXNhdG9yLmxpdS5zZSJ9) Detta e-post skickades som en del av vårt nyhetsbrev, som du har fått genom att du har a) besökt vår nätsida, eller b) deltagit i en tävling som vi sponsorerat. Om du inte längre vill ha e-post från detta nyhetsbrev i framtiden.  Klicka här: http://news.better-deals-online.com/6354/2573/2793083/mattricks@lists.lysator.liu.se/eqysi23knzzwizrzhaseus3fny2e452ho54ek5sqjfcwkt2ofz3ximi=/0/1