[Mattricks] Köpinformation

Mitt Telia a.esma at bilgiteknik.web.tr
Wed Sep 14 19:02:20 CEST 2016

Mitt Telia

På Mitt Mitt Telia finns dina abonnemang och tjänster samlade. Där kan du enkelt få en överblick, administrera och göra ändringar i dina abonnemang.

Sammandrag

Kontonummer:  9689-703388

Datum:  2016-09-14

Summa:  403 kr

Förfallodag:  2016-09-14

Visa    Delbetala dina inköp

Nu erbjuder vi Mitt Telias nya delbetalningstjänst för dig som har ett abonnemang eller kontantkort registrerat hos oss. Oavsett om du ska köpa en ny mobil eller uppgradera villan och installera fiber, kan du dela upp kostnaderna för dina inköp. Inga avgifter eller ränta tillkommer. Det ger dig möjlighet att handla det du önskar på ett lätt och säkert sätt.

Din integriteit hos Mitt Telia

För att kunna erbjuda dig den allra bästa servicen, de bästa tjänsterna och för att kunna hjälpa dig om du har frågor så behöver vi spara olika uppgifter om dig. Vårt främsta fokus är alltid att skydda våra kunders integritet. Därför sparar vi aldrig uppgifterna längre än vi behöver. Viss information slängs direkt, annan sparas olika lång tid beroende på vad uppgifterna ska användas till och vad lagen säger. All information hanteras under mycket strikta regler. Inom olika områden anlitar vi leverantörer för att kunna leverera våra tjänster, vilket innebär att även de behöver viss information om våra kunder.

© Mitt Telia