[Mattricks] ar du gift?

Elena bgrubb at computorg.ru
Wed Mar 20 20:45:37 CET 2013

God dag. Hur mar du? Mitt namn ar E'lena.
Du ar forvanad dar jag hittade din post.
Jag gick till ogranizatsii, jag fragade var man som jag gillar mycket,
rekommenderades att skriva till dig via e-mail.
Jag en arlig kvinnan, som bryr sig om sitt utseende, kan mode och
kvalitet. Ar bra, anbud, respekterad och sjalvstandig.
Har kanske det mesta, men saknar bara en den, att dela livet med. Jag ar
aktiv kvinna med stark egen vilja, jag vet,vad jag vill ha.
Och om du ar den dar killen som finns bra kansla for humor, ar enat och
omhet och inte radd for att ta en chans i fetstil i denna galna varld, en
god mannen, och lata mig veta vad du verkligen vill skapa i ditt liv sa
att jag kan hjalpa dig med alla mina gavor, det ska gora allt i min makt.
Jag har laddat mina bilder, jag hoppas du kommer att gilla.

Min e-post: iklenalo at yahoo.com

Fore motet!!