[Mattricks] Jag ar vacker och attraktiv

Elena carpenter at bain.com
Wed Mar 20 20:19:18 CET 2013

God dag. Hur du?? Jag heter Elena.
Du kan bli chockad dar de kunde hitta din post.
Jag akte byra, dar jag stallde fragan man som jag gillar mycket, radde
att skriva till dig via e-post.
Jag en vacker kvinnan, som klockor hennes figur, kan mode och kvalitet.
Ar bra, anbud, respekterad och sjalvstandig.
Har kanske det mesta, men saknar bara en den, att dela livet med. Jag ar
aktiv kvinna med stark egen vilja, jag vet,vad jag vill ha.
Och om du ar den dar killen som finns stor kansla for humor, det finns
godhet, arlighet och inte radd for att ta en chans i fetstil i denna
galna varld, uppriktig man, och lata mig veta vad du verkligen vill skapa
i ditt liv sa att jag kan hjalpa dig med alla mina gavor, det ska gora
allt i min makt.
Jag skickar mina foton, Jag tankte du kommer att gilla.

Min e-mail: loklelena at yahoo.com

Underbar dag!!