[Mattricks] Felmeddelande mattricks

Oscar Gustafsson oscar at lysator.liu.se
Sat Sep 25 14:10:20 CEST 2004

On Fri, 24 Sep 2004, purr at privat.utfors.se wrote:
> Traceback (most recent call last):
>   File "Mattricks\ComparisonPage.pyc", line 150, in NoFilterChanged
>   File "Mattricks\ComparisonPage.pyc", line 154, in OnFilterChanged
>   File "Mattricks\ComparisonPage.pyc", line 178, in __get_change_text
>   File "Mattricks\Listchanges.pyc", line 177, in get_changes_text
>   File "Mattricks\Listchanges.pyc", line 224, in __make_changes_text
> KeyError: 'TransferListed'
>
> Operativsystem: win 2000 pro
> Mattricks 0.6
>
> Fick ovanstående felmeddelande när jag skulle göra en "Jämförelse" och kryssade
> [...]
Hej!

TransferListed är något nytt som är tillagt i hrf:en sedan vi skrev koden.
Nu tror vi att vi har ändrat den så att det skall funka. Dock kommer nästa
version av Mattricks inte använda hrf:er längre, så då bör om inte annat
felet försvinna. Näste version bör för övrigt komma ganska snart då HT
slutar stödja HRF:er 1 oktober.

/Oscar