[Mattricks] Nie znam angielskiego!! (not english)

Bartosz Fenski aka fEnIo fenio at o2.pl
Thu Nov 11 17:17:33 CET 2004

He complains that Mattricks worked and stopped working.
He also writes what he tried to do.

I'm asking him for further details and for writing in English ;)

On Thu, Nov 11, 2004 at 04:03:40PM +0100, joszka1989 at tlen.pl wrote:
> mam problem z Mattricks'em działał przez kilka dni.

Działał i przestał?

> Włączam i zacina sie pełno errorów i coś z wxpython.

Nie "coś z wxpython" tylko właśnie tego typu błędy powinieneś zacytować.

> ściągłem kod źródłowy pythona wxpythona
> i PyXML wszystko zainsalowalem rozpakowalem powciskalem na setup i .......
> wlaczam mattricks'a i nie dziala nic sie nie dzieje tylko okieno dosa i po
> chwili znika ;( prosze o pomoc to to jest najlepszy program który
> widzialem!!

Okienko DOSa się włącza? Poszukaj w katalogu Mattricksa jakichś logów.
Jakiś plik z komunikatami błędów powinien się pojawić.

I zważ na to, że program rozwijają głównie Szwedzi, a jest to
międzynarodowy projekt. Z tego względu język angielski byłby zalecany, gdyż
większość ludzi, którzy mogliby Ci pomóc Cię nie rozumie.

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio at o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska