[Mattricks] fel i mattricks

Marcus Hellqvist marcus.hellqvist at kommers.se
Thu Feb 5 13:03:24 CET 2004

Mattricks programmet uppmanade mig att rapportera följande fel när jag under fliken "laguppställningar" försökta ändra datum/hämta laguppställning.

Hoppas att bifogad information kan vara dig/er behjälpliga

Traceback (most recent call last):
  File "Mattricks\LineupPage.pyc", line 240, in OnDateSelected
  File "Mattricks\LineupPage.pyc", line 226, in ChangeHRF
  File "Mattricks\HRFData.pyc", line 124, in __getitem__
  File "Mattricks\HRFData.pyc", line 222, in __init__
  File "ConfigParser.pyc", line 280, in readfp
  File "ConfigParser.pyc", line 484, in _read
ParsingError: File contains parsing errors: <???>
	[line 52]: '<p>\n'
	[line 54]: '<p>\n'

Tack annars för ett utmärkt program!

varma hälsningar