[Mattricks] Re: [Mattricks] Re: [Mattricks] Uppställningsgenerator med mera

Kent Karlsson kentk at mac.com
Wed Sep 10 18:17:34 CEST 2003

Mitt enda nuvarande problem är väl att jag inte är någon enastående
python-programmerare, så med lite träning på torsdag löser det sig
nog.. ;) Har du lust att bidra med en kort förklaring av metoderna så
vore det igen dum ide eller..

Jag funderar på att kanske lägga ner min klient och hjälpa er istället.
Det som krävs är inte egentligen fler program, utan ett par bra program
som funkar på mac räcker.

-- kent