[Mattricks] Uppställningsgenerator med mera

Kent Karlsson kentk at mac.com
Wed Sep 10 11:18:10 CEST 2003

Tjenare,

Jag är inte med i listan för att jag har tänkt använda Mattricks, men
däremot så är jag intresserad av att samarbeta på att göra en
uppställningsgenerator, diskutera uträkningar och allt annat som jag
också funderat på att implementera.

Jag håller på att skriva ett program som är dold opensource. :P Dvs jag
har inte tänkt sprida det egentligen och jag har inte tänkt lägga ut
det någonstans, men om någon är intresserad av uträkningar och sånt så
är det klart jag delar med mig. Jag är framförallt intresserad av att
hitta mönster i hattrick och att lära mig hur saker funkar under skalet
där.

Något som låter intressant? Har ni funderat på uppställningsgenerator
och sånt ännu?

-- kent