SV: [Mattricks] Windows och ikon

Stefan Grönberg stefan at tspse.net
Mon Sep 8 20:17:17 CEST 2003

Jag känner en kille som kan rita,
Men en pytonord på 32x32 pixlar? Det
Blir hyper-knepigt.

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: mattricks-admin at lists.lysator.liu.se
[mailto:mattricks-admin at lists.lysator.liu.se] För Ragnar Ouchterlony
Skickat: den 8 september 2003 10:58
Till: mattricks at lists.lysator.liu.se
Ämne: Re: [Mattricks] Windows och ikon

On Sat, 6 Sep 2003, Stefan Grönberg wrote:

> Hej.
>
> Jag skulle jättegärna se att mattricks-exen får en ikon som man kan
> använda i genvägarna, så att man slipper se windows "defaulta"
> "program-ikon" som för övrigt är i stort sett en vit ikon :D

Det skulle vi också jättegärna se. Tyvärr har vi lite dåliga rit-kunskaper
så vi skulle gärna se att någon som kan rita bidrog med ikon/logga.

Den nuvarande idén vi har till ikon/logga är en pyton-orm (vi använder ju
python som språk) som spelar fotboll.

Alla bidrag är välkomna även om vi inte garanterar att vi kommer att använda
oss av bidraget. :)

Mattricks mailing list
Mattricks at lists.lysator.liu.se