[Mattricks] Windows och ikon

Ragnar Ouchterlony ragnar at lysator.liu.se
Mon Sep 8 10:57:45 CEST 2003

On Sat, 6 Sep 2003, Stefan Grönberg wrote:

> Hej.
>
> Jag skulle jättegärna se att mattricks-exen får en ikon som man kan använda
> i genvägarna, så att man slipper se windows "defaulta" "program-ikon"
> som för övrigt är i stort sett en vit ikon :D

Det skulle vi också jättegärna se. Tyvärr har vi lite dåliga rit-kunskaper
så vi skulle gärna se att någon som kan rita bidrog med ikon/logga.

Den nuvarande idén vi har till ikon/logga är en pyton-orm (vi använder ju
python som språk) som spelar fotboll.

Alla bidrag är välkomna även om vi inte garanterar att vi kommer att
använda oss av bidraget. :)

/Ragnar Ouchterlony