[Mattricks] (no subject)

ghadi ghazale godzi000 at hotmail.com
Wed Oct 29 22:24:26 CET 2003

Tjenare mattricks..när jag laddade ner data till mitt lag så kom detta upp
som står skrivet nedanför..vet ni vad jag kan göra för att fixa detta?

Traceback (most recent call last):
  File "Mattricks\Main.pyc", line 143, in OnFetch
  File "Mattricks\Main.pyc", line 205, in __do_fetch
  File "Mattricks\Main.pyc", line 167, in __change_hrf
  File "Mattricks\LineupPage.pyc", line 220, in ChangeHRF
  File "Mattricks\LineupCtrl.pyc", line 193, in ChangeHRF
  File "Mattricks\LineupCtrl.pyc", line 241, in __convert_data
  File "Mattricks\TeamSelector.pyc", line 265, in set_real_pos
KeyError