[Mattricks] mattricks til linux RH9

Bent A. Larsen info at balcon.org
Wed Nov 5 23:22:49 CET 2003

Hej

Nu har jeg fundet Mattricksfilen.

Derudover skulle jeg så installere wxpython og python, men det virker
stadig ikke.

Spiller det nogen rolle, hvilken rækkefølge man installerer programmerne
i?

Derudover ser det ud som om python bliver installeret i /var/tmp/

Er det rigtigt?

Hvis mine spørgsmål er alt for dumme er det fordi jeg ikke har så meget
erfaring med linux, men jeg vil gerne lære det for jeg synes det er et
godt alternativ til windows.

bent