[LSFF] En liten resa söderöver

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Tue Jul 10 11:44:01 CEST 2018

Det finns numera en indier till, Varanasi på Ågatan. Bara provat en gång men det var trevligt.

Merwah på Platensgatan nära Stor Torget om man gillar libanesiskt. Uteservering tvärs över gatan om vädret är bra.

Hoppas ni får kul oavsett var ni hamnar. Jag ska tänka på er när jag sitter och har jour aktuella natten, så håll er lugna om ni vill slippa ha med mig att göra :-)

Och museet är väldigt intressant faktiskt även om man inte är specialintresserad av just flyg. Utställningen om den nedskjutna DC 3:an berör.

Trevlig sommar.