[LSFF] Fwd: [Fanac] Lars-Olov Strandbergs begravning

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Tue Mar 20 20:48:32 CET 2018

Som påpekas nedan har jag missat att ange ett nr att swisha till
(dumskalle som jag är). Det är 0737-12 01 34.

Jag skulle dock vara tacksam om ni inte ringer till det nr under
arbetstid. Utanför jobbtid är ok, liksom sms.
010-56 25 811 är ett nr som är ok att ringa (samma mobil). Det kan jag
stänga av tex vid möten, rätten vilket inte går med 0737-nr.

B-L