[LSFF] Fwd: [Fanac] Lars-Olov Strandbergs begravning

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sun Mar 18 09:47:59 CET 2018

Om någon känner för att gå på begravningen.

Jag tänkte försöka gå, men måste först få besked om jag får semester.

I alla händelser tänkte jag ordna en insamling för de som vill hedra
Lars-Olov. Inte till blommor utan till någon av organisationerna som
anges i annonsen. Jonas har redan hört av sig och vill delta. Om någon
fler känner för detta swisha mig pengar senast i månadsskiftet. Själv
tänkte jag ge 100 kr men eftersom de ekonomiska förutsättningarna kan
variera får var och en kan delta med så mycket man känner för.

Ange dessutom gärna om ni har någon preferens avseende vart pengarna ska
gå. I den delen får majoriteten avgöra och vid jämt läge avgör jag.

En annan fråga är om LSFF i sig borde delta med ett par hundra?
Föreningen har ju pengar. Ni som ingår i styrelsen kan väl höra av er
med era synpunkter.

B-L