[LSFF] Inbjudan till bröllop

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tue Jul 18 00:31:19 CEST 2017

Det hade varit kul att dyka upp; jag gillar bröllop, jag har åkt längre
än så för att gå på bröllop och jag blir glad att du ska gifta dig,
Magnus. Men tyvärr är jag redan inbokad den helgen.

Så jag får instämma i Johans ord. Gratulationer i förskott!

-j

--
Johan Anglemark
Lingonvägen 10

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.