[LSFF] Pubmöte 17/4 på Horse and Hound

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Tue Apr 11 22:22:13 CEST 2017

Pubmötet måndag nästa vecka (17/4, annandag påsk) är på Horse and
Hounds. Jag kan inte komma då jag är på påskkongress i Birmingham men
BLV kommer vara där så leta efter henne.

Kalendariet framöver:

	17/4: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
Horse and Hounds.

	24/4: Bokmöte till vilket de Hugo-nominerade novellerna läsas. Mötet är
klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8. Novellerna kan
hittas här:
http://www.tor.com/2016/09/28/the-city-born-great/
http://www.tor.com/2016/03/02/a-fist-of-permutations-in-lightning-and-wildflowers-alyssa-wong/
http://uncannymagazine.com/article/talons-can-crush-galaxies/
http://uncannymagazine.com/article/seasons-glass-iron/
http://www.tor.com/2016/03/16/that-game-we-played-during-the-war/

	2/5: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.