[LSFF] Årsmöte tisdag 7/2

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sat Feb 4 19:44:44 CET 2017

Saladin Ahmed är en av gästerna på årets Swecon i Uppsala i maj.
Novellsamlingen vi ska läsa fanns i vart fall för några veckor sedan
gratis som e-bok.

Tyvärr missar jag årsmötet pga av en kurs (i just Uppsala faktiskt).

Utöver semlor kommer framtiden för pubmötena att diskuteras på årsmötet.
De har haft rätt få deltagare på senare tid. Vi har därför pratat om att
ändra tid och upplägg. Ett förslag är att ha lite glesare möten, tex en
gång i månaden istället för var tredje vecka. En tänkbar dag för att få
spridning på mötena är i så fall tredje tisdagen varje månad. Och vi har
också pratat om att kanske variera mötena lite. Klassiskt pubmöte, prova
någon ny restaurang, bio med efterföljande pubsnack är exempel på
tänkbara aktiviteter.

Ovanstående är förslag och idéer som vi pratat om på pubmöten under
vintern, men kom till årsmötet med era egna tankar och diskutera.

B-L