[LSFF] Julfest (och pubmöte) nästa vecka

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Dec 11 16:40:02 CET 2016

Påminner om pubmötet och julfest nästa vecka.  Notera att bord inte är
bokat till pubmötet så ta ett bord i pubdelen. Jag kan inte komma eller
kollar förbi sent då det är julbord med jobbet från 19.

Angående julfesten hos Redin och Maria så meddelar Redin att det finns
gott om alkoholfri glögg från Brunneby och lättöl så det behöver inte
tas med.

Jag försökte beskriva vägen i kalendariumet nedan.  Om man tar buss 13
och går av vid hållplats fågelögatan så har jag försökt beskriva vägen
och inkluderar en bild från google map. Redin kan ju kolla att
beskrivningen stämmer...

Det finns ett faceboksevent för julfesten. Ej obligatoriskt att anmäla
sig men indikera gärna där om ni kommer så kan det underlätta planering.

Kalendariet:

	15/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis (inget bord bokat så vi sitter någonstans i pubdelen).
Reservplatsställe är Pitcher's.

	17/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill
dricka. Från klockan 17.00 hos Magnus Redin och Maria Reuterhagen, Stora
Torvinge 1 (närmaste busshållplats Fågelögatan. Sedan 6 minuters
promenad. Från busshållplatsen gå tillbaka och sväng sedan höger in på
Fågelögatan, gå denna gata tills den tar slut. Sväng höger in på
Finnögatan och sedan höger upp mot huset.). Som vanligt kommer vi köpa
in skinka, ost, senap och bröd och detta kommer finnas från 18. Önskas
annat att äta så ta med själv.