[LSFF] Martin Glännhag

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Fri Nov 25 09:16:35 CET 2016

Du kan bo hos mig, men det kanske är mer praktiskt att bo hos Redin & Maria som numera har stoooort hus. Om det fungerar för dem är en annan fråga :) Min tanke är att om du sover hos mig brukar du få sitta och vänta och vara sömnig eftersom du vill nanna tidigare medan jag gärna stannar längre (du är för stor att bära till bussen om du somnar tidigt). Om det fungerar att sova hos R & M kan du lägga dig när du känner för det. Bara en tanke.

Britt-Louise