[LSFF] Kom ihåg NoFF

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Fri Apr 29 14:28:25 CEST 2016

Det börjar att dra ihop sig, och det är olidligt jämnt i toppen. Ja, jag
svettas över hela kroppen bara jag tänker på det. Se till att dina
vänner röstar! Vill du att just DIN favorit ska vinna, sätt igång!

/Era administratörer

Röstsedeln för 2016 års NoFF-omröstning är klar, och årets resa går till
Icecon på Island! På röstsedeln står, utan inbördes ordning:

* Nahal Ghanbari
* Mårten Svantesson
* Patrik Centerwall
* Ingemar Nordgren
* Torill Kornfeldt

Fem utmärkta kandidater (eller som vi en gång skulle ha sagt,
fandidater), men _tyvärr_ är det bara en av dem som kommer att få åka
till Icecon på fandoms bekostnad*. Vem blir det?

Det avgör du!

Det kostar tjugo (DKK, NOK, SEK) eller 300 kronor (ISK) eller två euro
att rösta, och alla nordiska fans har rösträtt!

Hur gör man? Det står beskrivet på http://noff.fandom.se/2016/ , in i
minsta detalj. Omröstningen avslutas midnatt den 8 maj 2016.

Sätt igång! Surfa in på http://noff.fandom.se/2016/ och läs anvisningarna!

Sällan har din röst varit värd så mycket!

-j & b
admins

* Dock sponsras årets resa till största delen av den oerhört generöse
hedersknyffeln Gunnar Nilsson! All heder åt honom!