[LSFF] LSFFs julfest blev 19/12

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Tue Nov 24 22:29:51 CET 2015

On 11/22/2015 09:01 PM, Martin wrote:
> Om jag kommer, vilket just nu förefaller troligt, kan jag som vanligt
> räkna med att få övernatta hos någon av medlemmarna?

Om du inte hittar någon annan stans har jag en madrass. Men liksom vid
något tidigare tillfälle kommer jag i så fall att slänga ut dig relativt
tidigt eftersom jag har saker inbokade under söndagen. Konstigt nog har
jag ofta det dagen efter LSFF:s julfest trots att söndagar annars brukar
vara rätt lugna.

B-L