[LSFF] Digitalisering Confuse-inspelningar

Karl-Johan Norén kjnoren at gmail.com
Sat Oct 10 09:52:45 CEST 2015

10 okt 2015 kl. 09:46 skrev Britt-Louise Viklund <britt-louise.v at telia.com>:

> Det beror väl på om någon sedan gör sig besväret att göra jobbet. Då kan ju en så liten
> summa vara acceptabel. Om prylen bara blir liggande är det onödigt.

Jag har liknande planer på digitalisering av gamla kassettfanzine, men där
har jag bett Anders Wahlbom om hjälp. Fast i de fallen så tror jag att
banden är äldre och i sämre skick, så jag ville be någon som har bra prylar
och vana.

Gamla kassetter håller ju inte hur länge som helst, så vill man bevara dem
till eftervärlden idag så är digitalisering en bra väg att gå.

Karl-Johan Norén -- kjnoren at gmail.com
Aplakonen i Bredaryd!
http://www.norensoversattningar.se/Aplakonen/