[LSFF] Confuse på fredag

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Tue Aug 4 23:31:40 CEST 2015

Ja ni missar väl inte att det är nu till helgen det gäller!

Och vi i kommittén vill särskilt be om att den som har tid och lust
kommer till Frimis på fredag och hjälper till under eftermiddagen. Vi är
ju på konferensavdelningen på ett hotell så hotellet kommer att ställa i
ordning det mesta, möblera programrummen etc. Men det kommer säkert att
finnas saker att göra ändå. Hur bra man än planerar så finns det alltid
något att fixa på slutet.

Jonas och jag, och tror jag Redin också, kommer att vara på plats från
kl 12-12.30 ungefär. All hjälp, när den än dyker upp under
eftermiddagen, uppskattas.

Och så får man förstås också anmäla sig som gopher och hjälpa till under
själva kongressen! Det är inte alls förbjudet, och skänker er kommitténs
kärlek och tacksamhet (eller nåt sånt).