[LSFF] VB: Tips på hyresvärdar.

LHCper lhcper at gmail.com
Wed Jul 22 10:41:49 CEST 2015

Jag har sett två andra förfrågningar (en släkting och en via jobbet). Är
det värre än vanligt i år?

/ Per

Den 22 juli 2015 08:52 skrev Viklund Britt-Louise <
Britt-Louise.Viklund at aklagare.se>:

>  Själv har jag inga idéer, men kanske någon på listan har ett rum eller
> känner någon som har ett.
>

> Ursäkta att jag tar upp er tid med detta men jag tänkte att om man ändå
> vill hyra ut kanske det känns bättre att göra det efter någon form av
> personlig kontakt (om än minimal) än att gå via någon förmedling eller
> liknande. Och för er som inte alls berörs går ju mailet lätt att klicka
> bort.
>

> B-L

LHCper a.k.a Per Westling
Denna e-post-adress används för Hockey och GeoCaching.
This e-mail address is used mainly for Icehockey and GeoCaching.