[LSFF] Sommarfest lördag 11

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Jul 6 22:14:24 CEST 2015

Jag påminner om sommarfesten på lördag:

	11/7: LSFF:s sommarfest (tidigare Roscoe-fest) med grillning i
grannskapslokal i Lambohov (Plöjaregatan 99). Start från 16.00,
grillning och ätande framåt 18.00 (grill finns). Ta med saker att grilla
och dricka (läsk, öl, vin, vad som helst, annat, ....). Det finns kök
med kylskåp och två spisplattor (fast ingen ugn eller micro) och
musikanläggning i lokalen. Bengt Rosén bor 50 meter från lokalen så om
ugn önskas finns det där... Sök på http://www.ostgotatrafiken.se/ för
hur man åker buss dit. Från Trädgårdstorget verkar det vara buss 4 till
hållplatsen Slestadsskolan och sedan några minuters promenad. Man kan
också ta buss 12 till hållplatsen Plöjaregatan och sedan gå Plöjaregatan
tills den tar slut och sedan svänga vänster så ser man lokalen.

----

Jag har lite dåligt med emailnät just nu så jag hoppas ni kan lösa
praktiska problem med Bengt på möten eller så.  I princip är det väl
bara grillkol som behöver fixas, Bengt tar med duken som blev över eller
vi köper ny, och tid på lördag då vi kan komma dit dör att lasta in i
kylsköpter...