[LSFF] Medlemsmötet 7 juli

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Jun 15 23:39:50 CEST 2015

On 2015-06-15 22:51, Britt-Louise Viklund wrote:
> Jonas tar medlemsmötet hos sig. Han svarade genast, men bara till mig
> personligen av misstag. Eller också vill han att bara jag ska komma på
> mötet :-)
>
> Nu vet ni andra i alla fall.

Jag uppdaterade kalendariet men glömde att emaila om det.

Kom ihåg att på medlemsmötet eller pubmötet innan sommarfesten planera
specifika saker som måste göras (jag kan inte komma på något av dessa
möten). Nu kommer jag bara på att se till att grillkol och tändvätska
finns. Plus att duk finns (finns väl sedan förra året hemma hos Bengt).