[LSFF] Sommarfest - DOODLE!

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed May 27 09:24:10 CEST 2015

On 2015-05-21 11:35, Viklund Britt-Louise wrote:
> Vi borde väl ha en även i år.
>
> Jag råkade titta i almanackan och såg att 4 juli i år ligger på en
> lördag. Sommarfesten började ju som en 4 julifest men har på senare år
> hållits på andra datum.
>
> Fundera på om 4 juli skulle passa. Så kan vi diskutera och besluta på
> nästa medlemsmöte (2 juni). Den som inte kan delta på medlemsmötet kan
> framföra sina synpunkter på listan.

Jag gjorde en doodle med datumen 4/7, 11/7, 18/7, 25/7, 1/8 så folk kan
rösta på dag.

http://doodle.com/ck3auz8eic732dft

Så om ni vill komma på sommarfesten fyll i de datum ni röstar på så kan
vi bestämma på medlemsmötet.

Det vore bra om Bengt kunde kolla upp om samma lokal vi var i förra året
är ledig dessa datum.

Då jag håller på och planerar en arbetsresa där jag är bort 4/7 eller
11/7 så är det bra om jag ser så tidigt som möjligt vad folk röstar på...