[LSFF] Kalendariet 2014-12-12

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Dec 11 23:33:25 CET 2014

Notera att pubmötet 1/1 (Nyårsdagen) är på Pitcher's då den puben har
öppet då. Skippa pizzan och kom dit och ät middag!

Kom ihåg julfesten på lördag också.  Jag är förmodligen hemma innan
festen men det finns en liten risk att jag går på ölprovning och då är
jag hemma 16.30. Så om ni planerar att komma innan 17 så kolla att jag
är hemma...

Kalendariet framöver är:

	13/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill
dricka. Från klockan 17.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.
Som vanligt kommer vi köpa in skinka och bröd och detta kommer finnas
från 18. Önskas annat att äta så ta med själv.

	1/1: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
Pitcher's (http://www.pitchers.se/linkoping/) som ligger på Ågatan
bredvid Nationernas Hus.

	6/1: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

	8/1: Bokbokmöte till vilket boken The Three-Body Problem av Liu Cixin
läses. Mötet är klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.