[LSFF] Bokbokmöte: Absorption

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Fri Nov 28 14:45:17 CET 2014

Det blev en rätt bra diskussion om bokens bra och dåliga sidor. Den var lättläst, underhållande och fylld av idéer men hade också en del problem.

Jag tycker det brukar bli bra diskussion just i sådana fall när boken inte är superbra eller superdålig.

OBS dock att det är första delen i en serie som på intet sätt är avslutat. Å andra sidan var den bra nog att man kan tänka sig att läsa fortsättningen.

Vilka andra böcker har ni haft på sista tiden?

Britt-Louise