[LSFF] Fwd: Fwd: Scififestival?

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Tue Sep 2 17:47:10 CEST 2014

Hej Pelle

Jag är ordförande för sf-föreningen som du hittade, Linköpings sf förening.

Det skulle i vart fall vara intressant att höra vad det är du planerar,
och när?

Det kanske kan vara bra för dig att veta att vi redan planerar en
sf-kongress här i Linköping i början av augusti nästa år, www.confuse.nu

Hälsningar

Britt-Louise Viklund