[LSFF] Fwd: Scififestival?

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Tue Sep 2 16:00:45 CEST 2014

Skickat till Ufo-förening och oss...

-------- Forwarded Message --------
Subject: 	Scififestival?
Date: 	Tue, 2 Sep 2014 14:54:33 +0200
From: 	pelle at hallarna.org
To: 	tpe at ida.liu.se, afu at ufo.se

Hejsan. Jag heter Pelle Filipsson och är verksamhetsansvarig i Hallarna,
som är Norrköpings kreatörskvarter. Ni i AFU känner väl till detta,
eftersom ni varit på studiebesök här.

Jag funderar på möjligheterna att ha en Sciencefictionfestival här. När
jag nu hittade till Sci-Fi-föreningen i Linköping också, så ser jag tre
pusselbitar som passar väldigt bra ihop. Hallarna med alla sina häftiga
lokaler, AFU med vetenskapligt material och Sci-Fi-föreningen med
entusiaster. Skulle detta vara intressant?

Vänliga hälsningar
Pelle Filipsson

*Kulturkvarteret Hallarna i Norrköping*
Kulturkammaren – Dynamo – Teater Bråddgatan 34 – Kulturhuset
Tunnbindaregatan 37, 602 21 Norrköping – 011-10 26 94 – www.hallarna.org
<http://www.hallarna.org>