[LSFF] LSFF:s sommarfest 2/8

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Fri Aug 1 15:28:39 CEST 2014

Jonas och jag kör dit ölen (vi köpte 64 öl till försäljning, bör räcka
till Jonas och mig plus några till...) med bil så jag lär vara där från
15.30. Ta med kontanter om ni vill köpa öl (även om skuldlappar kan
fungera).

Det ser inte ut som det blir regn men även om det blir regn så går det
att grilla då det finns en veranda med tak.

/Tommy