[LSFF] Medlemsmöte/styrelsemöte

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu May 29 20:11:56 CEST 2014

Minns inte exakt.

Men jag tror att LSFF eller den akademiska föreningen (men tror det var
LSFF) stod på kontraktet.

Men LSFF var INTE ansvariga för Confuse och stod inte bakom kongressen
annat än mot NH.

Budgeten var väl också sådan att man skulle gå ihop. Plus att det fanns
pengar på kontot att betala hyran med så LSFF tog inga risker.

/Tommy