[LSFF] Påminnelse bokbokmöte: onsdag 26/3 Ancillary Justice

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Fri Mar 21 09:20:29 CET 2014

Jag påminner om bokbokmötet onsdag nästa vecka.  Boken tyckte jag var
väldigt bra och jag sträckläste den förra helgen.  En bok som gav
tillbaka den gamla känslan man fick då man läste en bok med nya idéer
och bra plot.  Så rekommenderas även om man inte kommer på mötet.

	26/3: Bokbokmöte till vilket boken Ancillary Justice av Ann Leckie
läses. Mötet är klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.