[LSFF] Lite skamsen reklam...

Martin levertin4ever at hotmail.com
Wed Feb 26 13:05:39 CET 2014

Jag vill i all ödmjukhet, för jag avskyr att göra reklam för mig själv, påpeka att min ebok Satyrens leende numera också finns tillgänglig via Adlibris:

https://www.adlibris.com/mondo/e-bok/satyrens-leende-9789175750835

För de intresserade så lyder bokens baksidestext:

Satyrens leende ställer världen på huvudet. Det upplöser inbillningens såpbubblor och rycker ner gudarna från deras piedestaler. Vardagen blir befängd och det fantastiska blir det vardagliga, bagateller blir viktiga och hemskheter blir självklara, kriser kan avfärdas med en axelryckning och befälet dinerar medan fronten faller. Allt blir väldigt löjligt, väldigt absurt, väldigt skrattretande och ändå obönhörligt logiskt. Ta inget för givet. Kanske flinar satyren också åt dig…

Vänliga hälsningar

Martin Glännhag