[LSFF] Möten denna vecka: Medlemsmöte och Pubmöte

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Jan 6 19:29:38 CET 2014

Kom ihåg medlemsmötet tisdag denna vecka.

Och det är också pubmöte på torsdag. Kom ihåg att anmäl på
facebookseventet om ni vet ni kommer. Eller emaila mig. Bord bokat för 6
personer och om det blir många fler behöver jag utöka bokningen på
onsdag (gärna tidigt på onsdagen).

	7/1: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

	9/1: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.