[LSFF] Pubmöte 19/12

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Dec 15 18:13:47 CET 2013

Kom ihåg pubmötet på tordag. Anmäl gärna på facebookseventet

om ni kommer eller inte så jag kan modifiera bokningen på onsdag kväll
om det skulle behövas. Men årets sista möte borde väl locka folk så vi
kan fylla upp ett bord för 8 personer!

Kom ihåg att anmäla er till Yogi-middagen på doodlen:

http://www.doodle.com/hsnzr5aiye4qcba2

Jag kollar väl doodlen och facebokseventet i slutet av veckan som kommer
och bokar bord på fredag eller så. Bordbokningen brukar sedan kunna
justeras men det är ju bra att göra en preliminärbokning nu.

Så här ser kalendariet ut framöver:

	19/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

	2/1: LSFF:s jul-middag på Yogi klockan 18.00.

	7/1: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.