[LSFF] Julfest lördag 14/12

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Dec 8 19:21:56 CET 2013

Påminner om julfesten på lördag:

14/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill
dricka. Från klockan 17.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.
Som vanligt kommer vi köpa in skinka och bröd och detta kommer finnas
från 18. Önskas annat att äta så ta med själv.

--------------

Jag köper skinka, bröd, smör, ost, senap (en stark och en söt men ta med
variation om ni vill). Fromreide tar med skinka också som vanligt.
Jag har köpt ett par glöggmix, mandel och russin så detta borde räcka
till glöggen.

Kom ihåg att gå till Systemet om ni vill dricka god glögg. Jag har några
enstaka flaskor för försäljning om så skulle behövas. Jag har bara
Blossa-glögg, kan ju vara bra att veta om folk vill se till att det blir
variation.

Eventuellt kommer jag inte hem förrän runt 16.45 eller så på lördag (om
jag går på ölprovningen). Så lita inte på att jag är hemma mycket
tidigare utan ring och kolla om ni planerade att dyka upp tidigare.