[LSFF] Pubmöte torsdag

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Nov 27 21:10:45 CET 2013

On 11/26/2013 10:23 PM, Tommy Persson wrote:

> 28/11: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
> DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
> Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

När jag var förbi De Klomp tidigare så var min kunskap att 0-1 personer
kom klockan 19 så de tyckte det var bäst att inte boka något. Idag fanns
det plats i bardelen runt 19 så om det dyker upp folk 19 försök ta ett
bord i bardelen eller sitt vid baren. Runt 20 brukar det sedan bli bord
lediga om så behövs. BLV och Per Westling dyker förmodligen upp senare.