[LSFF] Kalendariet 2013-11-23

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Nov 23 00:20:55 CET 2013

Kom ihåg bokbokmötet på tisdag. Om någon vill ha en pdf av seriealbumet
som vi ska läsa så emaila mig om detta.

Kom också ihåg pubmötet på torsdag. Bord för 8 personer bokat. Jag kan
tyvärr inte komma då jag förhoppningsvis dricker öl i Belgien då...
Anmäl er gärna på facebok eller till mig om ni kommer. Om bara ett fåtal
personer är anmälda på onsdag kväll så kommer jag minska bokningen till
6 personer.

Kalendariet:

	26/11: Bokbokmöte till vilket seriealbumet Saga Vol 1 av Brian Vaughan
& Fiona Staples läses. Mötet är klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa
Brändströms Gata 8.

	28/11: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

	3/12: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

	14/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill
dricka. Från klockan 17.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.
Som vanligt kommer vi köpa in skinka och bröd och detta kommer finnas
från 18. Önskas annat att äta så ta med själv.

	19/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är