[LSFF] LSFF:s julfest lördag 14/12

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Wed Nov 6 16:16:40 CET 2013

Om det kniper och ingen annan har möjlighet att ge dig sovplats kan du sova hos mig. Samma madrass som tidigare år. Dock inte idealiskt eftersom jag ska upp rätt tidigt på söndagen och ta tåget till Stockholm.

Så finns det någon annan som ställer upp skulle det nog vara mer praktiskt.

Ska bli kul att se dig på festen.

B-L