[LSFF] Tips om aktiviteter kommande veckor!

Ralf Andersson ra at reander.se
Sat Nov 2 16:44:18 CET 2013

Hej alla, det var ett tag sen jag skriv nåt här, men här kommer tips om
några aktiviteter.

Under nästa vecka är det Innvationsveckan i
Östergötland,http//.www.v45.se, då finns det en hel del föreläsningar
och aktiviteter båda dag och kvällstid. I mitt samarbete med
Östergötlands Tekniska Förening,ÖTF, finns ett antal fria aktiviteter:
http://www.otf.nu/wp31/?p=1430

I slutet av veckan startar FSCONS, mötesplatsen för alla som är
intresserade av framtiden för fri mjukvara och ett fritt samhälle:
https://natverk.dfs.se/fscons-2013

ÖTF, har en fri aktivitet 13 nov. Internet of Things – Den första
riktiga evolutionen av Internet:
http://www.otf.nu/wp31/?page_id=164&calendar_day=2013-11-13

Hjälp mig att sprid informationen till andra intresserade.

Mvh Ralf