[LSFF] Pubmöte 17/10

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Oct 16 20:38:13 CEST 2013

On 10/13/2013 08:12 PM, Tommy Persson wrote:
> Påminner om pubmötet denna vecka:
>
>      17/10: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
> DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
> Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

> Bord bokat för 8 personer. Se gärna till att anmäl på faceboksevent
> eller email till mig om ni vet ni kommer.

Kom ihåg pubmötet imorgon.

Fem har sagt att de ska komma, bord bokat för 8. Det brukar ju alltid
komma lite extra personer så jag minskade inte bokningen.

Så gott om plats att droppa in då man kan vara 10-12 pers runt bordet.
Kom och träffa Therese Norén som är tillfällig Linköpingsbo och dyker
enligt uppgift upp på mötet!

Jag kan eventuellt bli lite sen men dyker upp så småningom i så fall.