[LSFF] Pubmöte torsdag 26/9

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Sep 25 16:32:46 CEST 2013

On 09/23/2013 10:55 AM, Tommy Persson wrote:
> Kalendariet säger pubnmöte på torsdag:
>
>       26/9: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
> DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
> Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

Kom ihåg pubmötet imorgon. 6 personer som sagt de ska komma (några maybe
också) och bordet är bokat för 6 (gick inte att utöka). Det är bordet in
i smatten och vi satt ju där tidigare då vi blev liter fler än 6 så det
fungerar ju med några personer till speciellt då alla inte brukar äta
eller äta samtidigt.

Ska jag gå tillbaka till att boka 8? Eller kommer vi bli 3 personer om
jag gör det...