[LSFF] Pumöte idag torsdag 5/9

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Fri Sep 6 00:48:33 CEST 2013

On 09/05/2013 03:06 PM, Johan Anglemark wrote:

> Sover du på puben med? Jag trodde att du bara sov på programpunkter på
> kongresser.

Nja, ännu aldrig somnat på pub. Man blir ju utkastad då.

Märkligt hur svårt det är att få med alla ord efter att ha varit vaken
typ 25 timmar. Missade pubmötet och skaffade mig knäpp dygnsrytm då jag
vaklnade 23...

Jag hoppas att de som var på pubmötet hade det trevligt.

Var det någon som bokade bord för nästa gång eller ska jag göra det på
lördag?