[LSFF] Påminnelse LSFF:s sommarfest lördag 17/8

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Aug 15 23:53:19 CEST 2013

Påminner om LSFF:s sommarfest nu på lördag 17/8.

Det finns en veranda med tak i lokalen och det blir tycker jag mycket
trevlihgare om vi kan sitta ute på verandan så anpassa kläder efter det
och ta med en tröja om ni är frusna och det inte blir högsommarvärme.

Om jag fattat rätt så går det att grilla även om det regnar så ingen
anledning att bli avskräckt om det skulle regna på lördag...

Om det är problem att hitta eller ni undrar något så ring mig på
070-2821585 eller till Bengt Rosén (som bokat lokalen) på 0702-251132.

	17/8: LSFF:s sommarfest (tidigare Roscoe-fest) med grillning i
grannskapslokal i Lambohov (Plöjaregatan 99). Start från 16.00,
grillning och ätande framåt 18.00 (grill finns). Ta med saker att grilla
och dricka (läsk, öl, vin, vad som helst, annat, ....). Det finns kök
med kylskåp och två spisplattpr (fast ingen ugn eller micro) och
musikanläggning i lokalen. Bengt Rosén bor 50 meter från lokalen så om
ugn önskas finns det där... Sök på http://www.ostgotatrafiken.se/ för
hur man åker buss dit. Från Trädgårdstorget verkar det vara buss 4 till
hållplatsen Slestadsskolan och sedan några minuters promenad.